Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Αλλαγή θέματος!

Γειά σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!!Αποφάσισα να αλλάξω το θέμα μου προς μια άλλη διεύθυνση που δεν έχω ξαναδοκιμάσει και αυτό θα είναι ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ!Από εδώ και πέρα λοιπόν θα παίρνω συνεντεύξεις από όχι μόνο άτομα superstar αλλά από ΟΛΕΣ τις Me-dolls...Θέλω λοιπόν σε αυτό το άρθρο να μου πείτε (στα σχόλια ή και να επικοινωνήσετε με εμένα στο guestbook μου ή κάπου αλλού) άτομα οποιονδήποτε (μέχρι και τον εαυτό σας) για να πάρω συνεντεύξη!Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η ιδέα και περιμένω σχόλιααα ....

Υ.Γ.:Αν υπάρχουν λίγα  σχόλια (εως σήμερα στις 12:00)  θα πάρω συνέντευξη από άλλα άτομα δικής μου επιλογής!
ΕΩΣ ΤΩΡΑ:
sofiathebest110


ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙΡΟ!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΕΛΑΤΕ ΜΟΝΟΟ ΕΔΩΩΩ!
Αυτάάάά!!!

floramy123

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]