Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #8

Συνέντευξη από Adwniakiamou .
για δειτε την :

1)Συστήσου μας.
Γεια σας!ειμαι η αντωνια και ειμαι 12,4 ετών.

2)Τι πιστεύεις ότι είναι η φιλία?
η φιλια ειναι ενας δεσμος μεταξυ πολλων προσωπων που υπάρχει από την δημιουργια του κοσμου.Φιλία για μένα είναι πολύ σημαντική .

3)θα ντυνόσουνα ποτέ ιδια με μια φιλη σου για πλάκα?
Ναι, γιατί όχι?Εξάλλου θα κάναμε τις διδυμούλες.=]

4)Θα έλεγες ποτέ σε μια φίλη τα γνωστά *"άσπρα ψέματα"?
Όχι,  στην κολλητή μοιυ καλύτερα να πώ την αλήθεια παρά ψέματα!

5)Θα ήθελες να είσαι πριγκίπισσα για μια μέρα?
πρoσωπικα όχι γιατί δεν μου αρέσουν γενικά οι πριγκιπισσες τα αλογακια κ.α.Εξαλλου θα έχω πολλά καθήκοντα κάτι που δεν μου αρέσει.

*άσπρα ψέματα=τα ψέματα που λές σε μια φίλη για την εμφάνιση της έτσι ώστε να μην την πληγώσεις!
Αυτή ήταν λοιπόν και η συνέντευξη!
floramy123!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]