Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #2


Συνέντευξη με την guidogirlstar με θέμα την μαγεία και την φιλία:

1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι.?
Γεια σου.Με λένε Μιχαέλα και είμαι 15 χρονών

2)Πιστεύεις ότι υπάρχει μαγεία?

Πιστεύω ότι υπάρχει μαγεία αλλά όχι με τον τρόπο που την έχουν διατυπώσει πολλοί άνθρωποι! Πιστεύω ότι υπάρχει στην καρδιά του κάθε ανθρώπου και μπορεί να τον κάνει ευτυχισμένο!

3)Πιστεύεις στις νεραίδες ή στις γοργόνες?Γιατί?

Μμμ..να σου πω την αλήθεια δεν μπορώ να πιστέψω σε κάτι που δεν έχουν δει τα μάτια μου..Μόνο στο Θεό πιστεύω!

4)όπως είπες και εσύ δεν θες να γίνεις διάσημη αλλά μόνο να αποκτησεις καλούς φίλους..Γιατί το λες αυτό?

Δεν θέλω να γίνω διάσημη με την έννοια ότι μερικά άτομα σε θέλουν μόνο και μόνο για να λένε "Είμαι φίλη της".. Προτιμώ τα πιο ουσιαστικά και αληθινά πράγματα αυτό υπάρχει και η παροιμία λίγοι φίλοι και καλοί!

5)Ποια νομίζεις ότι είναι πραγματική ευτυχία στον κόσμο αυτό?

Ευτυχία πιστεύω ότι υπάρχει όταν είμαστε υγιείς μετά αλλά τα άλλα έρχονται μόνα τους!

6)Σε έχουν προδώσει ποτέ οι φίλοι σου?

Ναι με έχουν προδώσει! Και από τότε είμαι πολύ δύσκολη στο να κάνω μια καινούργια φιλία!

7)Πώς ξέρεις πότε να εμπιστευτείς και πότε να κάνεις φίλο ένα άτομο?

Γενικα δεν εμπιστεύομαι  ένα άτομο που δεν το νιώθω φίλο/η μου !Για να κάνω μια φιλία θα πρέπει να περάσει από φουρτούνες διότι οι πραγματικοί φίλοι στα δύσκολα φαίνονται!!

Αυτά από εμένα!Ευχαριστούμε για την συνέντευξη!

Εγώ σε ευχαριστώ που μου πήρες συνέντευξη!


Αυτή ήταν λοιπόν η συνέντευξη και ελπίζω να σας άρεσε!

Τα λέμε,
floramy123

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]