Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #5

Επόμενη συνέντευξη και ζητώ ειλικρινά συγνώμη που δεν σε έβαλα πρώτη!Και είναι η sofiathebest110!Και ιδού η συνέντευξη:

1)Συστήσου μας.
Γεια σας!Με λενε Σοφία Μαρια και ειμαι 10 χρονων και μου αρεσουν πολυ τα αγγλικα.

2)Πόσο καιρό έχεις το stardoll σου και ποιός σου το πρότεινε?
Το stardoll μου το προτεινε η φιλη μου η Pinksuperstella το σδ μου το εχω 2 χρονια

3)Τι θεωρείς ότι σου μαθαίνει το stardoll?
Το stardoll σου μαθαινει να κανεις φιλους να εισαι μεσα στην μοδα και να εισαι σωστος καταναλωτης.


4)Τι θα ηθελες να αλλάξει στο stardoll γιατι?
Στο stardoll θα ηθελα να γινετε suite chat με πολλα ατομα και να μας δινουν stardollars καθε μηνα σε ολους.

5) Φιλία ή αγάπη?Τι νομίζεις ότι είναι πιο σημαντικό και γιατι?
Για εμενα πιο σημαντικη ειναι η φιλια γιατι αγορια ομορφα και καλα βρισκεις παντου αλλα πιστους φιλους μια φροα στην ζωη σου.



Αυτά για σήμερααα.....(σας ετοιμάζω και 2 special συνεντεύξεις γιαυτό ΜΗΝ ΦΥΓΕΤΕ!)=]
floramy123



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]