Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #4!

Γεια σας!!!Σήμερα θα σας δείξω μια συνέντευξη από ένα κορίτσι που ονομάζεται  Rania19star
Η συνέντευξη:
 1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι?
Με λένε Ράνια και είμαι 15 χρονών.

2)Σου αρέσει το σχολείο?
Γενικά δεν τρελαίνομαι και για το σχολείο. Το βαριέμαι υπερβολικά. Το μόνο ωραίο είναι το διάλειμμα.

3)ποιό είναι το αγαπήμενο σου μάθημα?
Δεν ξέρω πιο είναι το αγαπημένο μου μάθημα. Δεν έχω μεγάλη κλήση σε κανένα.

4)τι περρισσότερο ή τι λιγότερο θα ήθελες να έχει το σχολείο?
Στο σχολείο θα ήθελα να είχαμε και θεατρική ομάδα γιατί λατρεύω την ηθοποιία και θα μου άρεσε να συμμετάσχω.

5)Τι είναι η μόδα για σένα?
Η μόδα για εμένα είναι ένας τρόπος να περνάω την ώρα μου. Ποτέ δεν ήμουν μανιακή με την μόδα. Όμως πριν πάω για ψώνια πάντα ρίχνω μια ματιά σε κανένα περιοδικό μόδας για επιπλέον ιδέες.

6)Ποιό είναι το στυλ σου?
Το στιλ μου είναι απλό και χαλαρό. Τον χειμώνα προτιμώ τα τζιν και τις μονόχρωμες μπλούζες ενώ το καλοκαίρι τα σορτσάκια και τα αμάνικα χρωματιστά μπλουζάκια. Επίσης μου αρέσουν τα βραχιόλια και φοράω πάντα και παντού δύο βέρες, μια στον αντίχειρα και μια στον δείκτη.



Αυτή ήταν λοιπόν η συνέντευξη!Θέλω να σας ενημερώσω ότι από εδώ και πέρα θα κάνω 1-2 συνεντεύξεις την ημέρα δεν μπορώ παραπάνω και συγνώμη για αυτό!

Λοιπόν τα λέμε,
Floramy123

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]