Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #6 (μίνι συνέντευξη)

Γεια σας!!!!!!Σήμερα σας έχω μια συνεντευξούλα από την αγαπημένη mikrikaigluka..Το μόνο κακό είναι ότι καταλάθος ΔΕΝ στάλθηκαν όλες οι ερώτησεις και από τις 6 στάλθηκαν οι 3!Τελοσπάντων εφόσον απάντησε δεν υπάρχει πρόβλημα...Νά την :

 1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι?
Με λενε Ζωή και ειμαι 15,5 χρονών!

2)Τι σου αρέσει περισσότερο και τι μισείς στο stardoll και γιατι?

Μου αρεσει το stardoll γιατι ειναι διασκεδαστικο.Μου αρεσει να πηγαινω για ψωνια στο αγαπημενο μου καταστημα το Μiss sixty!!Δεν με αρεσει στο stardoll η fakedoll γιατι μιλανε μιλανε ολο για καποιες που δεν εχουν κανει τιποτα!!Επισης οταν λεμε σε αλλους να μας ψηφισουν και λενε οχι με εκνευριζει πολυ!!!Δεν ειναι αυτο σωστο!!!!

3)Αν αυτή ήταν η τελευταία στιγμή και όλος ο κόσμος καταστρεφόταν (χτύπα ξύλο) που θα ζούσες ποιο τελευταίο πράγμα θα ήθελες να κάνεις?
Θα ετρεχα γρηγορα για να σωθω και επισης να παω να αποχαιρετησω τις φιλες μου και την οικογενεια μου!!!=)


Λοιπόν τελειώσαμε (πάλι)...Θα σας ξαναδώώώ,
floramy123


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]