Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Διαμάχη Συνεντεύξεων...

Πρώτα από όλα θέλω να ζητήσω συγνώμη στην ιδιοκτήτρια αυτού του blog που δεν έγραφα και σε εσάς γιατί είχα περιορισμένο χρόνο.....Τελοσπάντων..Να και κάτι διαφορετικό!Μια διαμάχη μεταξύ 2 κοριτσιών...Η αλήθεια είναι ότι η συνεντεύξη ΔΕΝ έγινε τώρα αλλά ένα χρόνο πριν τυχαία...Έχουνε ακριβώς τις ίδιες ερωτήσεις αλλά άλλες απαντήσεις...Θέλω λοιπόν εσείς οι αναγνώστες να ψηφίσετε πιο από τις δυο σας άρεσε περισσότερο..ΠΡΟΣΟΧΗ!ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!Ξεκινάμε (τα κορίτσια λέγονται: heeeeey v.s GeorgiaSLL)
heeeeey:
1)σου αρέσει το stardoll?αν ναι γιατί???
Μου αρέσει πολύ γιατί μπορείς να συζητήσεις με ανθρώπους που αγαπούν την μόδα (κορίτσια η αγόρια)

2)απο ποτε αρχισες να παιζεις και ποιος σου το προτεινε????
Εχω αρχισει να παιζω πολυ καιρο..δεν μου το προτεινε κανεις..το ειχα βρει μονη μου..
3)τι σημαινει μοδα-στιλ για εσενα????
Μοδα?πολλα πραγματα...η μοδα ειναι διαφορετικη για τον καθενα!Ειναι το στιλ του..
4)ποιες ειναι οι καλυτερες σου φιλες,και γιατι ειναι αυτες κι οχι αλλες?
οι καλυτερες μου φιλες εισαι εσυ η mani888,η Coldmonica,η Anto...Fun,η icyxristinaki και πολλες αλλες!
5)σε εχουν στεναχωρισει ποτε?
Ναι με εχουν στεναχορησει πολλες φορες!
6)τι θα ηθελες να εχει παραπανω το stardoll και τι θα επρεπε να σταματησει?
το stardoll θα μου αρεσε να φαινοταν πιο αληθινο..δεν πιστευω οτι πρεπει κατι να σταματησει εκτος απο των βρισιων και της κακης συμπεριφορα αναμεσα σε αγνωστους!
7)τι σημαινει για εσενα φιλια???
Φιλια λεξη ιερη φιλια λεξη θεια
που γραφεται μονο στην καρδια
και οχι στα θρανια...

GeorgiaSLL

1)σου αρεσει το stardoll?αν ναι γιατι???? 
Nαι γιατι [διασκεδαζω]
2)απο ποτε αρχισες να παιζεις και ποιος σου το προτεινε???? 
παιζω το stardoll 4.5 χρονια και μου το προτεινε η ξαδελφη μου.
3)τι σημαινει μοδα-στιλ για εσενα???? 
τα παντα....
4)ποιες ειναι οι καλυτερες σου φιλες? 
Πολλες........
5)σε εχουν στεναχορισει ποτε? 
Ναι..
6)τι θα ηθελες να εχει παραπανω το stardoll? 
Ναι θα ηθελα να εχει και αλλα πραγματα..
7)τι σημαινει για εσενα φιλια??? 
Ενας αδετος δεσμος.

Αυτές είναι λοιπόν και περιμένω σχόλιαα!=]
floramy123
Υ.Γ: το grafik ετοιμάζεται!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]