Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #3


Συνέντευξη από την μοναδική BellaRedCherry...Με κύριο θέμα την μουσική!

1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι?
Γεια!Με λένε Λίνα και είμαι 13,5.

2)Σου αρέσει η μουσική?Αν ναι ποιους τραγουδιστές ακούς?Προσωπικά, χωρίς μουσική δεν ζω! Ακούω πολλούς τραγουδιστές αλλά θα πω λίγους..Είναι η Christina Aguilera, Jessie J, Taylor Momsen (η αγαπημένη μου αυτή την στιγμή), Pink, Kesha και πολλοί άλλοι.

3)Πιστεύεις ότι έχεις κάπου ταλέντο ή τουλάχιστον κάπου που να νομίζεις ότι δεν έχεις?

Έχω ταλέντο στο να ζωγραφίζω άτομα. Δηλαδή αν μου δώσεις μια φωτογραφία σου, μπορώ να την κάνω ολόιδια! Επίσης στο να κάνω τους άλλους να γελούν :))
Δεν το έχω καθόλου στο να ζωγραφίζω ζώα, να παίζω μπάσκετ, να τραγουδάω (σπάνε τα τζάμια :Ρ)


4)Σε εσένα τι παίζει ρόλο..Το να θυμάσαι το παρέλθον, το να ζεις στο τώρα ή να ονειρευεσαι το μέλλον?
Να ζω το τώρα! Δεν ξέρεις ποτέ τι σου συμβεί και γι'αυτό πρέπει να απολαμβάνεις την ζωή σου σαν να είναι η τελευταία σου μέρα ;))


5)Έχεις στόχους στην ζωή σου? Έχω ως στόχο να ανεβάσω τους βαθμούς μου, να μην είμαι τόσο ντροπαλή και να βοηθάω περισσότερο την οικογένειά μου. 
Αντίο, και πολλά φιλιά από εμένα =] ♥
Αυτάά,Floramy123


6)Τι νομίζεις ότι είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα φίλο?
Ένας καλός φίλος πρέπει να βοηθάει τον άλλον να σταθεί στα πόδια του στις δύσκολες στιγμές του, να του δίνει θάρρος, όταν κάνει λάθος να τον οδηγεί στο σωστό δρόμο και να είναι πάντα πιστός.

θα σας ξαναδώώώ με μια άλλη συνέντευξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]