Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Συνέντευξη #1

Πρώτη συνέντευξη αναγνώστες μου!!!Η συνέντευξη είναι από marianna10star (άν την πατήσετε θα πάτε στην σουίτα της) και ιδού η συνέντευξη:

-Πόσο χρονών είσαι και πώς σε λένε?

-hi!Είμαι η Μαριάννα και είμαι 9 χρονών!

-Σου αρέσει το stardoll?Και γιατί?

Μου αρέσει πάρα πολύ το stardoll,γιατί έχει πολύ ωραία πράγματα  και περνάει ωραία και ευχάριστα η ώρα σου.

-έχεις άλλα ενδιαφέροντα εκτός του stardoll?

Ναι έχω άλλα ενδιαφέροντα όπως να παίζω griv,kizi κ.α

-Τι θα ήθελες να κερδίσεις (αν θα ήθελες κάποιο βραβείο όπως π.χ.National covergirl ή κάτι τέτοιο)

-Θα ήθελα να κερδίσω όλα τα βραβεία....

-Πιστεύεις ότι μπορεί να αναπτυχθεί μια φίλία μέσο του stardoll?

-Δεν πιστεύω γιατί δεν ξέρω καν ποιός είναι.

-Κάνεις εύκολα φίλους ή όχι?

Κοίτα οι περισσότεροι με κάνουν φίλη ή με δέχονται αλλά κάποιοι όχι γιατί είμαι άσχημη και είμαι πιο μικρό επίπεδο...Και τέτοια!!!!Bbbbbb....Και ευχαριστώ που μου είπες να μου κάνεις μια συνέντευξη!

-Και εμείς ευχαριστούμε!


Αυτή λοιπόν ήταν η συνέντευξη...Έρχονται και άλλες!!!
Αυτά λοιπόν,floramy123

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]