Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

SUPRICE!συνέντευξη #10

ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!1 κοπέλα-αρκετά γνωστή στο stardoll- και μας έδωσε συνέντευξη!
Η κουκλάρα αυτή λέγεται milenastrong , και είναι μια κούκλα που πραγματικά θαυμάζω!Ας δούμε την συνέντευξη της!

1) Πόσο είσαι και πώς σε λένε στην πραγματικότητα?
Είμαι 22 χρονών και ονομάζομαι Μαρία-Ελένη

2)ολοι λένε ότι είσαι μια από τις καλύτερες ελληνίδες Me-dolls.Εσύ τι πιστεύεις σχετικά με αυτό?
Καταρχήν ευχαριστώ όλους όσους πιστεύω ότι έχω μία όμορφη κούκλα. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω για την κούκλα μου, την βρίσκω ομορφούλα αλλά πάντα προτιμώ την γνώμη των άλλων πάνω σ΄αυτό.


3)Μένεις σταθερή η πιστεύεις ότι βελτιώνεσαι μέρα με την μέρα?
Προσωπικά πιστεύω ότι βελτιώνομαι κάθε μέρα και πιστεύω προς το καλύτερο, αν κοιτάξω πως ήταν η κούκλα μου και γενικά οι σουίτες μου στην αρχή που ξεκίνησα το παιχνίδι και πως είναι τώρα, θα δω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά.

4)Φυσικά το να είσαι διάσημη είναι ένα από τα καλά στοιχεία του stardoll...Αλλα κάθε καλό πράγμα δεν έχει μόνο θετικά στοιχεία.Τι δεν σου αρέσει όταν είσαι διάσημη?
Ναι όλοι θέλουν να είναι διάσημοι, όμως επειδή είναι παιχνίδι δεν σημαίνει και κάτι αυτό. Ενώ είναι τόσο γλυκό να εισπράττεις αγάπη και θαυμασμό ως αναφορά την κούκλα σου απ΄την άλλη υπάρχουν και μέλη τα οποία για άγνωστους λόγους σε αντιπαθούν. Αυτό το οποίο δεν μου αρέσει καθόλου είναι όταν με πιέζουν να κάνω διάφορες χάρες, ή ν΄αγοράσω από μπαζαρ και γενικά όταν ασκούν πίεση για κάτι που θέλουν ακόμα κι όταν αρνείσαι ευγενικά κι εξηγείς τους λόγους για τους οποίους δεν μπορείς να το κάνεις.


5)Όλοι έχουν όνειρα..Πιστεύεις ότι όλα τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν?
Ναι όλοι έχουμε όνειρα. Πιστεύω αυτό που έχω διαβάσει ~ όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ συνομωτεί όλο το σύμπαν για να το αποκτήσεις~ Αν πραγματικά λοιπόν θέλεις κάτι πάρα πολύ, το κυνηγήσεις και παλέψεις γι αυτό, θα το καταφέρεις και θα το αποκτήσεις.


6)Σχετικά με τα stardesigns σου τι φτιάχνεις τώρα?Και με τι τιμές?
Αυτή την στιγμή και γενικά σχεδιάζω περούκες είτε στα κοσμήματα είτε στα μαλλιά. Βέβαια στα κοσμήματα φτιάχνω και διάφορα σκουφιά. Ιδιαίτερη όμως αδυναμία έχω στα μαλλιά. Τρελλαίνομαι για περούκες και γενικά αλλάζω πολύ συχνά μαλλιά και στην κούκλα μου. Δεν πουλάω ακριβά, το κέρδος μου είναι μικρό.


7)Θα ήθελες να προσθέσεις εσύ τιποτα άλλο?
Το μόνο που θέλω να πω είναι διασκεδάστε, αναδείξτε τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα σας ακόμα και μέσα στο παιχνίδι, σίγουρα θα βγείτε, κερδισμένοι.

Αυτά και για σήμεραα!(Ελπίζω να σας άρεσε η έκπληξη!)
floramy123

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]