Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Συγνώμη+συνέντευξη #9

Γεια σας παιδιά!Τι κάνετε ελπίζω να είστε καλά!Θέλω να σας ζητήσω συγνώμη που δεν έγραφα..Πραγματικά συγχωρέστε με...Είχα πάει διακοπές και η αλήθεια είναι ότι πέρασα τέλεια αλλά τελοσπάντων...Ξέρετε μπορεί αφού αρχίσουν τα σχολεία και μετά να γράφω ελάχιστα...Λόγω σχολικών εξετάσεων για κανέναν άλλο λόγο!Τελοσπάντων ας αρχίσουμε την συνέντευξη!Η συνέντευξη είναι από την αγαπημένη σε όλους μας mikrikaigluka
1)Θα ήθελες εσύ ποτέ να βγεις covergirl ή να πάρεις κανένα βραβειο?
2)Πώς σε λένε?
3)τι θα ηθελες να πεις σε ολο το stardoll?
4)ποιο ειναι το αγαπημενο σου καταστημα?
5)αγαπας το stardoll?Γιατί?
6)τι σου μαθαινει το stardoll?
7)ποιο είναι το στυλ σου?
8)Ξοδεύεις πολλά λεφτά για ρούχα μακιγιάζ και ότι άλλο παίρνεις?
9)ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα στο stardoll?
10)Τίποτα άλλο που θα ήθελες να προσθέσεις?

1)Ναι θα το ηθελα πολυ αλλα αμα δεν ψηφιζουν μερικα παιδια ειναι λογικο να μην βγεις!
2)Με λενε Ζωη ή αλλιος και Ζωιτσα!!
3)Θα ηθελα να πω στο stardoll αν μπορουν μερικα παιδια να με ψηφιζουν θα ηταν μεγαλη μου χαρα να τους ψηφισω κι εγω οταν μου το ζητανε!!!Επισης θελω να πω να σταματησουν αυτες τις fakedoll γιατι το παρακαναν!!!
4)Το αγαπημενο μου καταστημα ειναι το miss sixty,γιατι πουλαω ωραια ρουχα και παπουτσια!!!
5)Αγαπαω το stardoll γιατι μαθαινω πολλα πραγματα για την μοδα!
6)Το stardoll με μαθαινει για την μοδα πως πρεπει να ντυνομαι κ.α!!
7)Ειμαι καλος χαρακτηρας αλλα μερικοι πιστευω οτι δεν με θεωρουν καλη και αυτο με στεναχωρει!!
8)Ναι ξοδευω αλλα ειναι μεγαλο λαθος μου γιατι δεν πρεπει να ξοδευουμε πολλες οναδες απο τα κινητα μας γιατι ξερετε υπαρχει και οικονομικη κριση και ειναι το χειροτερο πραγμα!!
9)Να πηγαινω για ψωνια να πηγαινω σε παρτι και πολλα αλλα!!
10)Θα ηθελα να προσθεσω οτι μην με θεωρειται κακια και εγω κανω καποια λαθη οπως και αλλοι!!!Επισης θα ηθελα να ειμαι φιλικη με ολες ασπουμε αυτοι που ειναι διαμαντακι ή αστερι΄ή να μην ειναι τιποτα!!Επισης θα ηθελα να ζητησω συγνωμη σε ολους αμα τους εχω κανει κατι!!!!
Σε ευχαριστω που με πηρες συνεντευξη!!!

..Αυτά!(ετοιμαστείτε για έκπληξη!!!)
floramy123


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας =]